onsdag 16. april 2014

Layout med dies

Vi ønsker å minne dere på å delta i åpnings give away'en vår med mulighet for å vinne en flott dagslyslampe fra Global Hobby og Kunst. Vi kan jo ikke risikere at noen av dere går glipp av denne gyldne muligheten?

og et lite psst. Kanskje det skjer noe her inne på søndag også????

____

Å bruke dies når vi lager kort er en naturlig og enkel sak for de fleste av oss, men å bruke dem på layouter føles kanskje ikke alltid like lett? Første punkt for meg er å tenke gjennom innkjøp av dies, om diesen er allsidig og passer til flere typer prosjekter. Andre punkt er å ha diesene lett tilgjengelig slik at jeg faktisk kommer på at jeg har dem.

Utgangspunktet for denne layouten var at jeg ville bruke den fantastisk lekre tog-diesen fra Marianne Design (LR0308), og jammen meg endte jeg opp med å bruke en annen dies også. Teksten "Baby" (LR0217) er også fra Marianne Design. Disse lekre produktene føres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Lekre ark, kakeserviett og dotter fra Papirdesign.




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.