tirsdag 17. juni 2014

Maskulin, men myk

Du glemmer vel ikke av utfordringene våre i all solbadingen ???? Nei, vi trodde heller ikke det, men en påminnelse kan være kjekk for oss alle innimellom ;-)

Her kommer litt ekstra inspirasjon til den maskuline oppgaven fra Wenche:
_____________________________________

... ja det går kanskje an det også, maskulin men samtidig myk ;-) Maskulin i form av litt mørke bruntoner og metall, myk i form av lyseblått og blomster.

Her har jeg laget et bursdagskort til faren min som har fylt 60. Bildet er av han som 2åring på sommerferie i Danmark.


Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studiolight som du finner i sortimentet til Global Hobby og Kunst.


Bokstavperlene jeg har skrevet far med er tredd inn på en papirhyssing. Perlene er et godt kjøpt fra Ebay synes jeg. Metallskruene er fra Prima og tekststemplene er fra kort og Godt.


2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.