torsdag 5. juni 2014

Utfordring for juni - Maskulin

Så var juni allerede her og sommeren er i gang. Ny måned betyr også ny utfordring.

Utfordringen vi har laget til dere denne gangen har vi rett og slett kalt "maskulin". Oppgaven er altså å lage et maskulint papirprosjekt. Papirprosjekter til gutt eller mann er det vi ønsker oss denne gangen.

Utfordringen har frist 30. juni kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på juni-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


I samarbeid med de gir vi vinneren en herlig pakke med Industrial- og Shabby Chic-ark i 12*12-størrelse.




Vinneren kåres av TeamScrappelyst ved avstemning og publiseres i bloggen innen 10.juli.

Benytt deg gjerne av våre inspirasjonskilder her i bloggen. Her finner du både Skisser, tutorials og fargepaletter. For å hjelpe dere alle enda litt mer i gang med en maskulin tankegang og ikke minst gi dere litt inspirasjon, har teamet vårt laget noen inspirasjonsbidrag til denne utfordringen.

Linda:  
Alle arkene jeg har brukt, kommer fra Studio Lights Industrial-serie. Disse er virkelig lekre, med veldig flotte farger og detaljerte mønster. Jeg har i tillegg brukt papirserviett fra Papirdesign, og chipboard fra Wycinanka, som i Norge forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Taben over bildet, og den lille tagen under pila, er stanset ut med dies fra Marianne Design. Også disse forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Jeg har også brukt Kaffesøl-stempel fra Kreativ Hobby, designet av KristinL.








Kristin:
På mitt maskuline kort har jeg brukt mange ulike elementer. Jeg har bl.a brukt tannhjul-stempler fra Kreativ Hobby på bakgrunnen. Gratulerer-stemplet er også fra Kreativ Hobby. Mønsterpapiret er fra Papirdesign. På ovalen rundt teksten, har jeg lekt meg med alkoholblekk. Tutorial på alkoholblekk, finner du i vår tutorial-oversikt.


Elin:
Jeg har valgt å lage et maskulint konfirmasjonskort, siden vi er midt i konfirmasjonstider. Jeg har brukt en papirpose som base, og utrolig stilige papirer fra Papirdesign. Bølgepapp, knapper, natur tråd, filmstriper og en klype er brukt til pynt. Jeg har også brukt det knalltøffe kaffestempelet som er å finne hos Kreativ Hobby.


Til å lage min maskuline layout har jeg brukt noen kule mønsterark fra Studio Lights industrial serie. Dette er en virkelig stilig serie! Bakgrunnen min har jeg laget med modeling paste, sjablong, mist og india ink, Til å pynte med har jeg brukt chipboard fra Wycinanka, som i Norge forhandles av Global Hobby og Kunst, piler, sytråd, mini binders og stempler. Tittelen er skrevet med thickers. Til å lime de ulike lagene av papir og chipboard har jeg brukt 3D puter fra Papirdesign.



Bidraget ditt laster du opp ved hjelp av Inlinkz rett under her.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.