lørdag 5. juli 2014

Utfordring for juli - skisse

Vips, så var juli her og vi er allerede midt i sommeren. Ny måned, betyr også ny utfordring her hos Scrappelyst.  Utfordringen denne gangen har vi kalt skisse.  Du velger deg ut en av skissene i samlingen vår her inne, og lager noe ut i fra den. Du kan snu og vende på skissen, men den skal være mulig å kjenne igjen ut i fra det du har laget. Du kan selv velge om du vil benytte deg av en LO-skisse eller en kort-skisse. Det er viktig at du oppgir i blogg-innlegget ditt hvilken skisse du har benyttet deg av (oppgi nr på skissen, som finnes nederst i hjørnet på hver av skissene),

Utfordringen vår har frist 31.juli kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på juli-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


I samarbeid med Global Hobby og Kunst gir vi vinneren av utfordringen limprodukter av merket Dodz:



Vinneren kåres av TeamScrappelyst og publiseres i bloggen innen 10.august.

For å gi dere litt inspirasjon, har teamet vårt laget noen inspirasjonsbidrag til denne utfordringen.


Kristin:
Jeg har laget et kort etter Kortskisse nr 5. Jeg har valgt å følge skissen ganske nøye, slik at kortet har blitt veldig likt skissen. På kortet har jeg brukt mønsterark fra LaBlanche. Stemplet på kortet er selvlaget med Imagepack-stempelmaskinen som forhandles av Global Hobby og Kunst. Teksten har jeg valgt å feste fast med 3D-Dodz som forhandles av Global Hobby og Kunst.


Elin:
Jeg har laget et bryllupskort etter Kortskisse nr 1. Jeg har prøvd å få med de samme elementene som på skissen, med blomster fra I Am Roses, halvperler fra Papirdesign og chipboards fra Wycinanka, som føres av Global Hobby og Kunst. Jeg har også falt HELT for det knallfine kaffestemplet som er å få kjøpt hos Kreativ Hobby.


Wenche:
Jeg har tatt utgangspunkt i Kortskisse nr når jeg har laget mitt inspirasjonsbidrag denne gangen.
Motivstempelet jeg har brukt er en herlig jente fra Flonz. jeg har stemplet på en kaffefarget tag og fargelagt med hvit blyant. Blomster fra I am Roses, mønsterark fra Studiolight og halvperler fra Staz. Stempeltekstene har jeg laget selv med Imagepac stampmaker. Både #tekstene og "varme klemmer til deg".  Studiolight, Staz og Imagepac finner du i sortimentet til Global Hobby og Kunst. Ta kontakt med de for informasjon om din nærmeste forhandler. Flere bilder og detaljer i bloggen min.


Og følg med, snart er det #stempelord av denne typen å få tak i butikkene også. Søte #stempler jeg har laget i samarbeid med Global Hobby og kunst og Staz:



Flere inspirasjonsbidrag kommer i bloggen vår utover i juli. Her er det bare å følge med videre.


1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.