lørdag 9. august 2014

En hverdagslayout

En herlig bildeserie fra hverdagen må foreviges. Det er langt fra perfekt kvalitet på bildene, men for meg er det historien og øyeblikket som teller. Jeg liker godt å scrappe slike hverdagsbilder, både i PL-format og som vanlig 12x12 layout. Det er sistnevnte jeg har kastet meg over denne gangen.

Oppsettet har jeg valgt å holde ganske enkelt, elementene er plassert som i et rutenett, men litt på skeive her og der. Dette gav meg rom for mye lag på lag med papir og pynt. Alle de herlige mønsterarkene jeg har brukt kommer fra Papirdesign.


Jeg har stemplet med sort Memories stempelpute direkte på noen av bildene. Her gjelder det å være stødig på hånden, samt litt tålmodig (med tanke på tørketid). Stemplene jeg har brukt kommer fra Papirdesign, dottene jeg har pyntet med kommer også derfra.





 Håper du ble inspirert til å dokumentere dine hverdagshistorier og andre minner du har kjær.



4 kommentarer:

  1. Så herlig Lo, Katrine. Ubetalelig bildeserie :-) Stilig å bruke PL-oppsett. Det har jeg lyst til å prøve også.

    SvarSlett
  2. Herlig LO!
    Digger både oppsettet og alle de små detaljene.
    Liker veldig godt å scrappe hverdagshistorier jeg også :-)

    SvarSlett
  3. Utrolig flott LO. Enig med Hege, hverdagshistorier og hverdagsbilder er det flest av.
    Kjempeartig at man scrapper dem :-)

    SvarSlett
  4. For en flott LO, må bare smile

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.