mandag 1. september 2014

En "vis oss"-utfordring

Ønsker dere å være med på en liten inspirasjonsrunde hos hverandre? Det er jo så koselig. 

Vi har lyst til at dere tar et tilbakeblikk i bloggene deres, og finner frem til et prosjekt hvor dere har brukt av favorittproduktet deres. Eller ETT av favorittproduktene, vi har jo så mange av de ;-) 

(Om dere ønsker det lag gjerne et nytt innlegg, dersom dere har en helt ny favoritt dere ikke har rukket blogge bruken av ennå for eksempel. )

Det kan være et spesielt mønsterark, et stempel, et verktøy, et alfabet, en dies, osv, osv.... 




Vi har med oss Live and Love Crafts på denne koselige utfordringen og de gir en vinner et gavekort på 10£. 




Link til ditt prosjekt via inlinkz under her, og skriv i kommentarfeltet her i bloggposten hvilket produkt det er du har brukt. Frist 15. september. Vinneren trekkes ved hjelp av random.org etter fristen. 

Team Scrappelyst har MANGE favoritter og her er litt inspirasjon fra oss; 

Wenche:
Jeg er blitt så utrolig glad i disse stemplene som jeg har laget i samarbeid med Global Hobby og Kunst og Staz. Jeg bruker de på alt mulig for tiden. Et av blogginnleggene hvor jeg har brukt disse stemplene kan du finne HER.





Hege:
På denne LOen har jeg egentlig brukt flere av mine favoritter, men jeg ønsker spesielt å trekke frem mønsterarket med trestruktur.  Jeg synes disse arkene passer perfekt som bakgrunn på LOer.  De er passe nøytrale, og samtidig mer spennende enn kartong.  Flere produsenter har ark med trestruktur, og de finnes i mange forskjellige fargenyanser.  Arket jeg har brukt på denne LOen er fra Papirdesign.


Linda: 
Jeg er utrolig glad i mønsterark fra Papirdesign. De har så mange flotte mønster og design, i alle mulige forskjellige stiler og farger. Her har jeg laget et kort med et blått mønsterark med blomster på. I tillegg digger jeg chipboard fra Wycinanka, som forhandles gjennom Global Hobby og Kunst


Ett av mine absolutte favoritt produkter innen scrapping er Stampendous Frantage! Den bruker jeg opp og ned og i mente, og den er å finne hos nettopp LLC. Her har jeg brukt Shabby White til å heldekke en chipboard sommerfugl fra Wycinanka. Den er også kjempelekker å bare strø på litt tilfeldig, for å skape effekter.


Kristin:
Jeg er stor fan av Papirdesign sine produkter. Jeg elsker mønsterarkene i tøffe farger, men aller mest er digger jeg Papirdesign sine dots. På denne LOen har jeg brukt flere av de som pynt rundt omkring. Jeg synes de er et ypperlig alternativ til bling.





8 kommentarer:

  1. Artig oppgave og dere fikk meg til å ta en runde i bloggen min. For som dere sier hvordan kan jeg finne en ting som er favoritt, men ser at jeg har brukt klokke disen til Tim H mye, og ikke bare som klokke, så jeg må nok innrømme at den er en av mine store favoritter :)

    SvarSlett
  2. Jeg har mange favoritter, på mitt kort har jeg fått brukt mange av disse, en av mine nye favoritter er dette nydelige stemplet fra Saturated canarys, en gammel favoritt er So wrapped Lovely diesen fra Magnolia Doohickeys. Blomster, bånd og blonde hører også med :)

    SvarSlett
  3. Jeg er "arkoman" og elsker arkene fra Pion Design, så de finnes på veldig mange av mine papirprosjekter :-)

    SvarSlett
  4. På kortet jeg har valgt har jeg brukt flere av mine favoritt-produkter
    *Dies fra Lifestyle/Quickutz
    * Masse blomster
    * Og ikke minst et nydelig tekststemple fra North Star Stamps
    alle disse tre er klare favoritter hos meg når jeg lager kort :)

    SvarSlett
  5. Jeg har mange favoritter for tiden...men noe jeg har brukt mye av i det siste er sugerør :D Jeg synes de er virkelig artige :D I tillegg har jeg brukt chipboard eller wood veneer....synes også de er morsomme å ha med på prosjekter :D

    SvarSlett
  6. Hei:) jeg skulle levert et bidrag her, men finner ikke inLinkzen. Er det for sent?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Inlinks var satt til å avslutte kl 21.

      Slett
  7. For ett flott kort Linda, bare herlig <3

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.