fredag 5. september 2014

Utfordring for september - Fargepalett

Høsten er på tur og det har allerede blitt september. Det betyr ny utfordring her i bloggen.

Utfordringen denne gangen er å benytte en av våre paletter som utgangspunkt. Palettene våre finner du her og det bør være noe for enhver smak der. Du trenger ikke bruke alle fargene i paletten, men det skal være tydelig hvilken palett som er brukt. Husk og skrive tydelig i innlegget ditt hvilken palett du har benyttet. Du finner nummeret på palettene nederst til høyre på hvert enkelt palett-bilde.

Utfordringen vår har frist 30. september kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på september-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


I samarbeid med dem gir vi vinneren disse herlige nye stemplene fra Staz, hele 3 stk stempelsett med #tekster;




Vinneren kåres av TeamScrappelyst og publiseres i bloggen innen 10.oktober.

Benytt deg gjerne av våre inspirasjonskilder her i bloggen. Her finner du i tillegg til palettene, både skisser og tutorials. For å hjelpe dere alle enda litt mer i gang med en vårlig tankegang og ikke minst gi dere litt inspirasjon, har teamet vårt laget noen inspirasjonsbidrag til denne utfordringen.

Kristin:
Jeg har valgt med palett nr 7 og laget en LO med bilder fra graviditeten min. Jeg har brukt mønsterark fra UHK Gallery, Holmes in Love - Adler. I tillegg har jeg brukt Dots fra Papirdesign. Det ene bildet har jeg limt fast med 3D-Dodz som forhandles av Global Hobby og Kunst.


Elin:
Jeg har valgt palett nr 8 til mitt brettekort. Jeg har brukt halvperler fra Staz, som føres av Global Hobby og Kunst. De flotte rammene på tagene er stanset ut med en Marianne Design dies, som også er å finne hos Global Hobby og Kunst. Rosene er fra I am Roses. Jeg har også brukt de nydelige papirene fra PionDesign, som er å få kjøpt hos blandt annet Kreativ Hobby. 60 talls pebbelsen er laget etter vår pebbels tutorial, med ett av våre freebies ark: nr 10 "Tekster 1".



Kristine
Som inspirasjon til mitt sommerfugl-kort har jeg brukt fargepalett nr 12. Dette er en palett med 5 farger, og det er ikke ofte jeg kombinerer så mange farger på et kort. Men det ble en herlig utfordring, og jeg fikk med alle fargene tilslutt. Mønsterarkene er diverse rester ark fra Simple Stories, og rammen er kuttet ut med Silhouette maskin. Sommerfuglen er en Memory box dies, som jeg har pyntet med en stor svart knapp med hyssing i midten. 


Linda
Jeg har brukt fargepalett nr 12 som inspirasjon til min LO. Jeg har valgt å bruke alle fargene med unntak av den røde. Mønsterarkene kommer fra 7dots og Papirdesign. I tillegg har jeg brukt papirserviett fra papirdesign, samt osteklut og en stensil.



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.