lørdag 11. oktober 2014

Grublis for oktober - Inspirasjonsbilde

Vi har gjort klar en grublis til dere igjen, og hva er vel mer inspirerende enn de flotte fargene som dukker opp rundt oss i disse dager? Høsten er en praktfull tid. 

Grublisen lyder som følger; 

la deg inspirere av bildet vi viser her: 


Hva du lager er opp til deg, og vi blir glad om du skriver litt om din løsning av inspirasjonsoppgaven i blogginnlegget ditt; ble du inspirert av farger ?, tema ? etc. 

Frist for å delta er 6. november kl 20.00. Reglene for deltakelse finner du her.

Denne gangen har vi en ordentlig godbit i premiepotten til dere. 7Dots gir vinneren av denne grublisen produkter til en verdi av 50USD. 


7 Dots Studio was born from dreams and for dreams. We are a European scrapbooking company. Quality of our products is our top priority. Our collections are created by very talented artists - from clean, graphic designs to mixed-media, grungy collage look. But what you can always be sure are high quality and thickness of our papers, which make them work perfectly with all kinds of media. Among our products you will find scrapbooking papers, alpha stickers, die-cut elements, collage sheets, 6x6 paper pads, element stickers and tags. We are amazingly happy and feel very blessed to see that so many crafters and artists love our designs! Please visit our blog to see awesome inspirations from our design team and our pinterest gallery or facebook profile to share your projects.

website - www.7dotsstudio.com
facebook - http://www.facebook.com/7DotsStudio
pinterest - http://pinterest.com/7dotsstudio/


Litt inspirasjon fra Team Scrappelyst:

Wenche:
Bildet er klart og tydelig høst, og jeg tenker jordfarger, natur, jakt...... 

Jeg har laget et kort til en skytter som har fylt 50 år. Mønsterark fra Studiolight. Stempler fra Staz Jakt & Friluft og Papirdesign . Som litt ekstra herrepynt har jeg satt på en staselig snurrebart, It`s a Guy Thing.   :-) Rammen er stanset ut med dies fra Marianne Design; LR0242 Anja`s Squares 39990242.

Et minimalt stæsjet kort dette her, men skreddersydd til mottaker.



Hege:
Da jeg så inspirasjonbildet, visste jeg at jeg hadde de perfekte bildene et sted, nemlig høstbilder fra Dyreparken.  Jeg valgte å lage en PL-side denne gangen.  Tittelkortet er laget av et ferdig PL-kort i 3x4, limt på mønsterark fra Papirdesign.  Pilen og de små bokstavene er fra 7dots Studio, det samme er klistremerkene jeg har brukt rundt om på siden.  "Dagens historie"-kortet er klippet ut fra et mønsterark fra Papirdesign.  Jeg har pyntet kort og bilder med litt forskjellig, blant annet dotter fra Papirdesign, chipboard fra Wycinanka og Dusty Attic, washitape og hjemmelaget Pebble.  Wycinanka og washitape forhandles av Global Hobby og Kunst i Norge.




Kristin:
Jeg har laget en lys-lykt i høstlige farger. Lykten er laget av et syltetøyglass. Jeg har først dekket det med alkoholblekk, deretter stemplet med et stempel fra LaBlanche på en serviett, embosset dette og festet det på glasset med Multi Medium. Stemplet fra LaBlanche er dette. Øverst har jeg knytt på et egenfarget bånd. Bildet viser lykten med og uten lys i.




Jeg har laget en høstLO inspirert av bildet. Arkene jeg har brukt, kommer fra UHK Gallery. Buttons og dotter er fra Papirdesign . Feen er en dies fra Marianne Design, noe som Global Hobby og Kunst  har i sitt sortiment.



Under her laster du opp ditt bidrag til Grublis for oktober - Inspirasjonsbilde. Skriv litt i blogginnlegget ditt om hva du har latt deg inspirere av.

3 kommentarer:

  1. Hei
    Bare lurer på hva fristen på denne er? på selve siden lengre opp så står det 6 november, men helt nede på siden lengre ned, nedenfor bidragene står d at konken går ut om en dag , 8 timer og 22 minutter. bare lurer på hvilken som er rett?

    SvarSlett
  2. Den korrekte fristen er 6.november. Dette er nå også rettet der man legger inn bidraget sitt. Takk for at du gjorde oss oppmerksom på dette.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.