søndag 5. oktober 2014

Utfordring for oktober - baby/barn


Oktober er her allerede, og med denne tiden av året følger også mer inne-tid og mer scrappe-tid. Vi håper derfor at dere alle er klare for en ny utfordring her hos oss i Scrappelyst.

Utfordringen denne gangen er temaet baby/barn. Du velger selv hva du ønsker å lage, men det må være knyttet til temaet.

Utfordringen vår har frist 31. oktober kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på oktober-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


I samarbeid med dem gir vi vinneren en herlig pakke limprodukter av merket Dodz:



Vinneren kåres av TeamScrappelyst og publiseres i bloggen innen 10.november.

Benytt deg gjerne av våre inspirasjonskilder her i bloggen. Her finner du i tillegg til palettene, både skisser og tutorials. For å hjelpe dere alle enda litt mer i gang og ikke minst gi dere litt inspirasjon, har teamet vårt laget noen inspirasjonsbidrag til denne utfordringen.


Elin:
Baby-temaet er ett av mine favorittemaer, det er alltid så koslig å "dulle" med sukkersøte kreasjoner. Jeg har laget et "Velkommen til værden" kort i blått denne gangen. De skjønne blå dotsene er fra Papirdesign. Toget er stanset ut med en Marieanne Design dies, som føres av Global Hobby og Kunst. Der finner du også Hug Snug bånd. Papirene er fra MajaDesign som føres hos bl.a Kreativ Hobby.

 

Kristine
Denne gangen har jeg kost meg masse med å lage en babyboks til en herlige liten jentebaby ♥
Til å lage selve basen har jeg brukt hvit kartong. Sidene har jeg pyntet med nydelige mønsterark og stempel fra Papirdesign, og chipboard figurer fra Wycinanka som Global Hobby og Kunst fører. Syns disse boksene er så fine å gi vekk i gave, som album eller kort.


Kristin:
Som nybakt mor, er selvsagt denne månedes oppgave helt perfekt for meg. Jeg har laget en LO med minner fra fødselen. På LOen har jeg brukt mønsterark fra UKH Gallery, Naval Treaty. Tittelen er chipboard fra Papirdesign. Rosene, buttonen og dotsene er også fra Papirdesign.


Linda:
Jeg har laget en LO med bilde av babyen min, som nok allerede har rukket å bli et lite barn. Jeg har valgt å holde LOen i duse farger som matcher genseren hans. Jeg har brukt stempel og 3D-puter fra Papirdesign



1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.