tirsdag 11. november 2014

Grublis for november - Kreativ gave


Grublisen vi vil ha dere til å løse denne gangen blir nok ingen hard nøtt for alle dere kreative. Men utfordre deg selv litt, kanskje lag noe du ALDRI har laget før???? 

Grublisen lyder slik:

Lag en kreativ gave. 

Eksempler kan være dekorert boks, lerret, minialbum osv. Du kan finne mange gode ideer under Tutorials her i Scrappelyst.  

Frist for å delta er 6.desember kl 20.00Reglene for deltakelse finner du her.








Vi er så heldige å ha med oss American Crafts på laget denne gangen. Og i samarbeid med dem gir vi vinneren en herlig premiepakke:






TeamScrappelyst har også kastet seg over denne Grublisen og her kan du se vår løsning av oppgaven:


Under her laster du opp ditt bidrag til Grublis for november - Kreativ gave: 

Wenche:
Jeg har dekorert en tom boks det har vært konfekt i. Mønsterark og motivark fra Studiolight. Halvperler og stempeltekst fra Staz; Deilig er jorden. Roser fra Papirdesign



 I boksen har jeg  puttet et kubbelys som jeg har satt en juletekst på samt en pyntet fyrstikkeske. I tutorialsene våre kan du blant annet se hvordan du pynter kubbelys med printet tekst. I Freebiesene våre finner du julearket jeg har brukt for å lage pebblesene på fyrstikkesken. 



Kristine: 
Tidligere i høst var jeg i konfirmasjon, og da laget jeg denne lille gaveesken. Den passer perfekt til å gi penge gave i og smykke.  Til å lage selve basen til esken har jeg brukt hvit kartong. Deretter kuttet jeg til paneler i lekkert papir fra Papirdesign. Panelene sydde jeg fast i basen til esken med symaskin. Til pynt har jeg brukt blomster i fra IamRoses, blondeserviett og bling fra Papirdesign, stempel, charms, osteklut og metallklype.


Elin:
Jeg har dekorert et gammelt album, tenkt til et kjærestepar hvor de kan samle bilder fra sine opplevelser og minner i lag. Mønster- og klippeark fra 7 Dots Studio. Motivet er fra et Studiolight ark, som selges via Global Hobby og Kunst. Jeg har også embosset stemplene mine med hvit embossing pulver fra Global.Kaffestempelet finner du hos Kreativ Hobby og blomstene er fra I Am Roses.

Denne gaveposen fra Panduro, passer akkurat til en vinflaske. Jeg har dekorert den med mønsterark fra Papirdesign, kakeserviett og stjernechipboard fra Wycinanka. Wycinanka forhandles av Global Hobby og Kunst. God Jul diesen er fra Scrapmagasinet.






3 kommentarer:

  1. Så gøy oppgave!! Nydelige bidrag fra DT (som vanlig) :)

    SvarSlett
  2. Mange flotte ideer å ta med seg videre her :) Får se om jeg prøver å hive meg med på grublisen jeg også :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.