fredag 14. november 2014

Memories and joy

Mens mange er godt i gang med årets juleprosjekter så koser jeg meg forsatt med årets sommerbilder! Det er herlig å mimre litt fordi om det snart er vinter og tid for å gå i julemodus :)


Fordi om dette er en sommer LO, så er den faktisk laget på ett juleark! Bakgrunnsarket er nemlig fra PAPIRDESIGN sin nyeste jule kolleksjon STILLE NATT :)

En utrolig lekker serie med motiver som passer til alt ♥


Jeg har brukt sjablonger, distress ink og modeling paste på bakgrunnen for å få litt ekstra farge og tekstur. Syns det gir litt mer liv til sidene mine.

Videre har jeg brukt mønsterpapir fra forskjellige serier fra PAPIRDESIGN til å bygge opp under bildene mine. Som pynt har jeg brukt chipboard fra WYCINANKA som GLOBAL HOBBY OG KUNST er forhandler for, washi tape, stifter og tråd. Tabben er stempel fra PAPIRDESIGN som jeg har stemplet på akvarell ark og klippet ut :)


Jeg håper du fikk inspirasjon til å være kreativ :)

Takk for titten og velkommen tilbake ♥




9 kommentarer:

  1. For ein flott LO av ein liten sjarmør! Likte godt det bakgrunnsarket og dei duse blåfargane du har brukt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Det bakgrunnsarket er blitt en favoritt her i huset ;)

      Slett
  2. Den var utrolig nydelig!! Så harmonisk, med delikate farger!! Kjempefin!!

    SvarSlett
  3. Så nydelig LO av sjarmøren din, Kristine!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Synnøve :) Du er god ♥

      Slett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.