mandag 17. november 2014

Mer inspirasjon til november-utfordringen

Det er klart for en påminnelse om månedens utfordring og litt mer inspirasjon fra Team Scrappelyst. 

Dere skal fremdeles levere bidragene deres via inlinks under hovedinnlegget med oppgaveteksten, som dere finner HER.

Wenche:
Jeg har brettet et bryllupskort av typen kalt dobbelt lommekort eller konvoluttkort. Jeg har brukt malen jeg fant hos Annes paperfun. Her får du en taglomme på begge sider av kortet.

Jeg har brukt mønsterark fra Studiolight, chipboards fra Wycinanka, halvperler og roser fra Staz og dies fra Marianne Design Creatables - Anja`s Squares 39990242. Alle disse produsentene distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst. Ta gjerne kontakt med de for å få informasjon om din nærmeste forhandler. Stempeltekster fra Kort og Godt.





Her har jeg brettet en gaveeske. Malen fant jeg i Ett Trykk 4/14. Du finner tutorialen hos Kjersti.En søt liten boks som passer godt til en liten oppmerksomhet. Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign, motivet er fra fjorårets kolleksjon. Rammen er en dies fra Sizzix. Blomstene er fra Storyteller.


Katrine:
Jeg har laget et kort til min kjære samboer som har fylt år denne måneden, og jeg har brettet et origami-hjerte som pynt til fremsiden. Hjertet er brettet i et knalltøft mønsterark fra Studio Light etter DENNE tutorialen. Arket var litt i tykkeste laget til så mye bretting, så da var det god hjelp i Scor-Pal brettet for å få litt mer definerte bretter. Øvrige mønsterark på kortet er også fra Studio Light. På forsiden har jeg funnet frem noen av mine favorittstempler fra Kreativ Hobby og embosset dem i sort, sølv og metallic teal.


Også barten som pynter senter av origami-hjertet er embosset i sort. Jeg har også embosset tannhjul fra Wycinanka i sølv og pyntet med dem. "Happy Birthday" banneret er i kork fra Freckled Fawn.

Innsiden er pyntet med et tøft motiv fra et Studio Light klippeark, osteklut og enamel piler.
Alle produkter fra Studio Light, samt Scor-Pal, chipboard fra Wycinanka og embossingpulver finner du hos Global Hobby og Kunst.

Hege:

Jeg har laget et brettealbum til min datters 1 års dag, etter en mal jeg fant i Ett Trykk nr. 4, 2014 laget av Camilla Halseth. Jeg har blant annet brukt mønsterpapir, klistremerkebokstaver og stempler fra Papirdesign, og chipboard fra Wycinanka. Sistnevnte forhandles i Norge via Global Hobby og Kunst.

Her ser dere en liten smakebit av albumet. Følg med i bloggen vår, så kommer det flere bilder en av de nærmeste dagene.



5 kommentarer:

  1. Oi, her var det mye lekkert! Dere er så flinke, mye inspirasjon å hente :)

    SvarSlett
  2. Flott inspirasjon til bretteteknikker. Origami-hjertet var nytt for meg, så det har eg lagt i idemappa mi :)

    SvarSlett
  3. Her var det sannelig mye lekkert!! Stilig origami-hjerte!!

    SvarSlett
  4. Flotte brettekort dere har laget! Her finner jeg inspirasjon til oppgaven :) Tusen takk!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.