søndag 16. november 2014

Skaperglede

Det er ikke til å stikke under en stol at en av mine store utfordringer innen scrappeverden er å scrappe LO'er! Samme hvor mye jeg snur og vender på det, sitter de langt inne og jeg bruker veldig lang tid på hver og en av de.  Derfor vil jeg også understreke noe av det mest fantastiske med scrapping: FELLESSKAP! Så utrolig mye det har å si at man er en del av et miljø, hvor man blir inspirert, lærer, ser og høster erfaringer fra andres ervervede kunnskaper <3

Så tusen takk til Kristine for inspirasjon og informasjon om metoder og fremgangsmåter til å lage denne LO'en! Nå blir det flere LO'er her fremover:


Lillenugla mi, bare litt over 1 år gammel. Scrappet på mønsterark fra Papirdesign. Klin og klæsj på bakgrunn med Gesso, bankkort og stenciler. Gesso finner du hos Global Hobby og Kunst, det samme med trestjernene og teksten fra Wyzinanka.



Ellers har jeg brukt blondeserviett og tags, som finnes i flere ulike varianter hos Global.

4 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.