lørdag 1. november 2014

Vi i teller ned til desember: Advent

En herlig tid står foran oss. Og for oss papirhobbyentusiaster så varer ofte høytiden enda lengre, siden vi liker å forberede litt juleprosjekter i god tid. 

Her hos oss i Scrappelyst vil vi ha en rekke inspirasjonsbidrag fremover, i en serie vi har valgt å kalle "Vi i teller ned til desember". Først ut er tema Advent:

Ann Kristin:
Her har jeg dekorert min adventsstake. Jeg har pyntet 15 cm lys, med bånd fra Melissa Frances og Storyteller. Jeg har også stemplet med ett Stempelglede stempel direkte på lyset. Blingtallene over stempelet, er fra Panduro. Englene er fra KID.




Wenche: 
Jeg har brukt fremgangsmåten i en av tutorialsene våre for å lage adventslykter. Jeg har brukt tomme, vaskede fetaostglass. Stanset ut tall med COL1347 Marianne Design Collectable - Tall 39991347 og ornamenter med LR0273 Marianne Design Creatable - Anja's Vintage ornaments 39990273 i selvklebende folie. Klistrer disse på lyset og sprayer med gesso spray. Lar tørke og fjerner folien :-)




2 kommentarer:

  1. Nydelige adventslysestaker!! Og så fetaost-glass, da :) Utrolig lekkert!!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.