tirsdag 4. november 2014

Vi teller ned til desember - Julekort

I nedtellingen vår har vi kommet frem til julekortene. Dette er vel den aller mest tradisjonelle formen for kort innen hobbyen vår. Men ikke dermed sagt at det er kjedelig eller ensformig, å nei det finnes utallige muligheter:

Linda:
Jeg har laget et julekort i lys blå farge. Mønsterarkene kommer fra Flonz, og disse har blitt svertet og slitt på kantene. Blomstene kommer fra I am Roses, og braden i senter av blomsten kommer fra the Hobby House.



Wenche:
Jeg har laget et posekort til jul med mønsterark fra Papirdesign. Toppers/motiv, perlebrads og halvperler fra the Hobby House. Diesen bak motivet er fra Marianne design LR0317 Petra's circle & crown 39990317, og God jul-diesen fra Stempelmagasinet. Blomst og pyntekvist fra I am Roses.


Katrine:
Jeg har laget et posekort med ark fra Flonz og et nydelig motiv fra et StudioLight klippeark. Rammen over motivet er fra Wycinanka og de herlige #tekstene er fra Staz. StudioLight, Wycinanka og Staz føres alle av Global Hobby og Kunst. Har ellers pyntet med perlegrener, snurreblomst, barkhjerte, osteklut og perler.



Elin:
Jeg har laget et juleposekort med mønsterpapirer og motiv fra MajaDesign, som selges hos bl.a Kreativ Hobby.  Roser fra I Am Roses, som er dyppet i frantage. Dots fra Papirdesign. # stempler føres av Global Hobby og Kunst, det samme gjør hugsnug båndet.


Kristine
Jeg har brukt et posekort som base til koret mitt. Det har jeg pyntet med nydelige mønsterark fra PAPIRDESIGN sin siste kolleksjon STILLE NATT ♥ Åpningen til posen har jeg punchet ut med en dies. Motivet jeg har brukt er funnet på pinterest. Som pynt har jeg brukt kakeserviett, chipboard fra Wycinanka som GLOBAL HOBBY OG KUNST er forhandler for,blomster fra PAPIRDESIGN, God jul - dies, osteklut og wood veneer stjerner. Chipboard lykten har fått et lag med fran-tage på seg.


Her har jeg laget ett 15x15 julekort i kraft kartong. Mønsterark og motiv kommer fra StudioLight. Ellers har jeg brukt kakeserviett og bølgepapp som er malt med gesso, Ski og staver er dies fra Marianne Design. Knytt sammen etter en ide fra julebladet til Ett Trykk. God Jul er en dies fra Scrapmagasinet. StudioLight og Marianne Design forhandles av Global Hobby og Kunst.




6 kommentarer:

  1. Så mange nydelige julekort.
    Kanskje jeg også bør komme i gang med julekort etter hvert....

    SvarSlett
  2. Nydelige julekort !! Har lagret for å hente opp igjen inspirasjon senere :D

    SvarSlett
  3. Fantastiske kort dere lager jenter!!! Her er det kort for hver smak. :) Tusen takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  4. Sååå fiiine julekort!! Her lukter det lifting lang vei :)

    SvarSlett
  5. Flotte julekort! Kan sannelig trenge inspirasjon til å komme igang med julekortene selv! :)

    SvarSlett
  6. Mange fine å flotte julekort dere

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.