mandag 12. januar 2015

Langt inne i fantasiens verden

Jeg har de siste dagene hatt så lyst til å scrappe layouts igjen, og det er lenge siden sist. Det som virkelig fikk meg i gang nå, var nye dies fra Marianne Design som jeg ble så inspirert av. Og selvfølgelig de nydelige arkene fra 7Dots jeg hadde fremfor meg, fra serien Thoughts Keeper.


Arkene jeg har brukt er som sagt fra 7Dots. Det samme med stensilen jeg har brukt i bakgrunnen (de aller bakerste firkantene). Stensilen er brukt i kombinasjon med hvit paste. Når pasten er tørket har jeg strøket på turkis PanPastel. Har også stemplet litt snirklete skrift med stempel fra 7Dots


Ellers er pynten jeg har brukt stanset ut med diesene fra Marianne Design; confetti lr0342 og Design Folder Extra Diamonds DF3410. To ny store favoritter her hos meg. 

Tekststripene øverst på fotografiet er stickers fra 7Dots. 




1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.