torsdag 5. mars 2015

Utfordring for mars - Gult er kult

Mars er ankommet og det betyr ny utfordring :-) 

Utfordringen lyder som følger ; Gult er kult. Allerede neste måned er det påske, og vi forbereder oss med å ha gul farge i fokus. Det skal tydelig vises at fargen gult er benyttet, og du lager akkurat det du måtte ønske av papirprosjekter. Vi ønsker å presisere at prosjektet ditt ikke behøver ha påsketema ;-)

HUSK: tenk muligheter ikke begrensninger :-) Vi gleder oss til å se hva dere tryller frem.

Utfordringen vår har frist 31. mars kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på mars-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


I samarbeid med de gir vi en heldig vinner en pakke med ulike 6"6" ark fra Studiolight.


(Premien kan avvike fra bildet, men dere ser noe av det flotte Studiolight utvalget her)

Vinneren kåres av TeamScrappelyst og publiseres i bloggen innen 10. april.

Her kommer litt inspirasjon fra Team Scrappelyst, og følg med senere i måneden, det vil komme mer :-)

Wenche
Jeg har laget et mini posekort ut av en liten fargeklatt av en papirpose i hvitt og rosa.

Det gule mønsterarket jeg har brukt er fra Studiolight og kakemotiver har jeg funnet via Pinterest.


#ordene er stemplet med stempler fra Staz, Perlene jeg har pyntet kaken med er kjøpt via ebay og er opprinnelig beregnet som pynt på negler. Stjerneborden er stanset ut med borderpunch fra Martha Stewart, og noen av stjernene ble brukt som kakepynt i tillegg til perlene. 

Bokstavene er fra Prima. 


Katrine:
Jeg har laget et posekort til en herremann i brune, røde og gule toner. Ikke farger jeg har brukt så mye på kort til voksne menn før, men syntes de passet så godt til motivet. Motivet har jeg lånt via Pinterest.

Alle mønsterark jeg har brukt på kortet er fra StudioLight. Jeg har brukt stempler fra Kreativ Hobby på bakgrunnen. Jeg har lagt litt lag på lag med ark og tøffe Wycinanka-chipboards under motivet, og pyntet med forskjellige knapper.


Toppen av tagen som ligger oppi posen er stanset ut med en dies fra Marianne Design, (LR0200). Dies fra Marianne Design, ark fra StudioLight og chipboard fra Wycinanka distribueres av Global Hobby og Kunst.

Hege:
Gult er kult, spesielt til sommerbilder synes jeg.  Jeg har laget en LO med "dobbel" bakgrunn, hvor det kule sykkelarket fra  Papirdesign stikker ut bak kartongen. Jeg synes det passet kjempegodt, siden Elias har sykkelhjelm på bildet.  På kartongen har jeg brukt stensiler, modelling paste, gul stempelpute og mist.  Jeg har laget en del klin og klæsj, inspirert av isen, som alltid smelter før man får spist den opp.  Mønsterarkene jeg har brukt bak bildet er fra Studio Tekturek, kakeservietten fra Papirdesign og chipboarden fra Wycinanka.  Jeg har stemplet med #stempler fra Staz rundt omkring på siden, pyntet med dotter fra Papirdesign, geotag fra Wycinanka og button fra Badgesfolie.  Staz og Wycinanka forhandles via Global Hobby og Kunst.


Ann Kristin:
Jeg har dekorert en flaskepose med mønsterark fra Papirdesign-"Ung og stilig". Stempelet er fra PD platen "tusen takk", rosene og kakeservietten er også fra PD. Motiv er fra Digital Paper. Jeg har ellers brukt sytråd under rosene, spellbinder dies og gul kartong.






6 kommentarer:

  1. Flott oppgave !!! Har en ide ! :D

    SvarSlett
  2. Denne vil jeg være med på- prosjekt kommer! ;)

    SvarSlett
  3. Denne kunne jeg og tenkt meg å være med på ....

    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  4. Nå har jeg kost meg med denne oppgaven og gleder meg til grublis :) Fin fin utfordring det her og flotte inspirasjon prosjekter <3

    SvarSlett
  5. Denne gler eg meg til å ta fatt på :) Mykje herleg inspirasjon frå teamet og :)

    SvarSlett
  6. åh nei, LO'en jeg trodde så sikkert at var lagt med her i går, var ikke kommet med likevel...jaja, mye gult og kult likevel...

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.