søndag 5. april 2015

Utfordring for april - Blomster

April allerede og det betyr ny utfordring :-) 

Utfordringen lyder som følger ; Blomster. Våren er her, det spirer og gror og vi ønsker å se prosjekter med masser av blomster. Hva du lager er opp til deg, men det skal selvfølgelig være papirprosjekter.

HUSK: tenk muligheter ikke begrensninger :-) Vi gleder oss til å se hva dere tryller frem.

Utfordringen vår har frist 30. april kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på april-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


I samarbeid med de gir vi en heldig vinner stempler fra Staz.


Vinneren kåres av TeamScrappelyst og publiseres i bloggen innen 10. mai.

Her kommer litt inspirasjon fra Team Scrappelyst, og følg med senere i måneden, det vil komme mer :-)

Katrine:
Jeg har laget et langt og smalt posekort til denne månedens utfordring. Lekre ark fra 7 Dots Studio, kolleksjonen heter Soulmates, i kombinasjon med skjønne blomster fra I Am Roses og Prima. Lyktestolpen er en chipboard fra Wycinanka. Sistnevnte forhandles via Global Hobby og Kunst.


Motivet er fra et klippeark fra Papirdesign, halvperlene jeg har brukt kommer også derfra.


Wenche
Jeg har laget et bursdagskort til nyutdannet lege. Ark fra restebunken og motiv lånt via Pinterest. Chipboardramme fra Wycinanka og roser fra Staz. Stempel fra Papirdesign.




Hege:

Her har jeg laget en skikkelig sukkersøt babylayout.  Det er ikke ofte jeg scrapper så rosa, og heller ikke ofte jeg bruker blomster, så det var en utfordring for meg.  Jeg har brukt mønsterpapir fra Studiolight og kakeserviett fra Papirdesign.  Den nydelige tittelen har Kristine skåret ut med Silhouette.  Hjertebuttonen er fra Papirdesign og trehjertet fra Wycinanka. Ellers har jeg pyntet med treknapper og halvperler.  Studiolight og Wycinanka forhandler i Norge av Global Hobby og Kunst.


Ann Kristin:
Her har jeg laget en LO med forskjellige blomster fra I am roses. Mønsterarkene og klistremerke bokstavene, samt klistremerket "ferieminner" er fra Papirdesign. Chipboard vimpler og hjerte er fra Wycinanka.



2 kommentarer:

  1. Super utfordring også så flotte inspirasjonsbidrag ! Herlige ! :D

    SvarSlett
  2. Så kjekk utfordring, så glad for at jeg så fant denne i siste lita ;)
    Nydelig inspirasjonskort, og DEN skjønne babyen på Layouten din da Hege <3 Man kunne absolutt ikke se at dette var uvant for deg!! Nydelig LO. :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.