onsdag 12. august 2015

Utvalgt blogg - Tone K.

Vi i Scrappelyst setter utrolig stor pris på alle våre trofaste deltakere og har derfor lyst til å gjøre litt ekstra stas på dere.  Med ujevne mellomrom kommer vi til å ha bloggposten "Utvalgt blogg", hvor vi gir litt heder og ære til noen vi synes fortjener det litt ekstra.

Først ut er Tone K.  Tone er en allsidig og kreativ scrapper, som har deltatt jevnt og trutt på utfordringene våre helt siden vi startet opp bloggen.  Hun er også veldig flink til å legge igjen en kommentar/hilsen på bloggpostene våre.  Vi synes derfor at Tone fortjener litt ekstra heder og ære.

Dersom du ønsker det, Tone, kan du smykke bloggen din med denne eksklusive banneren og linke tilbake hit til oss;



Vi har vært i kontakt med Tone, og bedt henne skrive litt om seg selv:

Hei
Jeg heter Tone K og er 46 år (litt til). Jeg bor på Strømmen med gangvei til godtebutikken Bikuben. Jeg er samboer med Vidar og sammen har vi Daniel på 15 år og en bonusdatter Trine som blir 30 år.

Jeg har alltid satt bilder i album, men startet med scrapping i den form som jeg gjør i dag ca 2004. Scrapping er min måte å roe ned på og få brukt min kreative side. Jeg har alltid vært glad i papir.
Jeg er vel en av de få som scrapper alt og kronologisk. Nå som Prosject Life har kommet så går det jo vesentlig mye fortere :-)

Jeg er usikker på scrappestilen min, vet ikke hvilken kategori jeg skal legge den i. Jeg er veldig glad i å bruke stencil, spray og gesso/modelling paste. For 2-3 år siden begynte jeg også å lage kort og synes det er utrolig gøy å variere mellom LO, PL og kort.

Jeg sitter og scrapper ved spisestuebordet. Dermed er det fort gjort å sette seg å scrappe i fem minutter. Jeg finner inspirasjon på nett. Det er utrolig mange flinke scrappere i Norge….ellers må jeg fremheve Polen, Russland og Frankrike også…og USA selvfølgelig. Jeg følger en drøss med blogger.

Nå gleder jeg meg skikkelig til scrappekurs med Finnabair i september og messe i September.
Kos hvis du vil besøke bloggen min: www.tonesscrapperom.blogspot.com

Nedenfor har vi plukket frem noen godbiter blant alle de flotte prosjektene i Tones blogg, og det var ikke noe enkelt valg...  Men her kommer i hvert fall et lite utvalg:

Først har vi plukket ut denne layouten, som oser av sommer, idyll og harmoni.  Den er utrolig detaljrik og man kan studere den lenge og stadig oppdage noe nytt.  Dette var et av Tones bidrag til utfordringen vår "Lag din egen bakgrunn" tidligere i år, og den er virkelig lekker




Fra sommer og idyll går vi til et utrolig søtt og lekent bursdagskort. Kortet er så herlig og friskt i fargene, og med mange morsomme detaljer.  "Gult er kult" var en av våre utfordringer i vår, og der passet jo dette kortet perfekt :-)




Tøffe guttesider må være en av Tones spesialiteter, og denne layouten er et veldig godt eksempel på det.  Vi digger den tøffe bakgrunnen og alle de kule detaljene.  Herlig gjennomført!




Vi holder oss litt i "klin og klæsj"- land, men går fra det røffe/tøffe til et utrolig lekkert kort. Fargene Tone har brukt her er nydelige sammen, og bakgrunnen er virkelig flott laget.  Og dette kortet var et av Tones bidrag på nettopp utfordringen "Lag din egen bakgrunn".




Til slutt vil vi trekke frem denne PL-siden, som er utrolig flott og harmonisk gjennomført. En herlig bildeserie og mange detaljer som passer perfekt til. Tone har virkelig øye for detaljer.



Tusen takk til Tone for at vi fikk bli bedre kjent med deg.
Og for de som vil se flere av de lekre kreasjonene hennes, er det bare å titte innom bloggen (link ovenfor)

Ha en fortsatt kreativ dag :-)

3 kommentarer:

  1. Så mange flotte prosjekter. Takk for at du stilte opp og skrev litt for oss.

    SvarSlett
  2. Du skaper så mye flott Tone, herlige prosjekter <3

    SvarSlett
  3. Så mye fint du har laget. Her var det masse fin inspirasjon.

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.