lørdag 27. februar 2016

Bleiekake og kort

I dag vil jeg vise dere en bleiekake med tilhørende kort. Fargene er satt av Papirdesigns nydelige ark, så her går det i blått og rosa. Det ble fire etasjer denne gangen, tre med bleier og en med gulpekluter. Jeg bruker 3L Extreme Tape (ekstra sterk dobbelsidig tape) når jeg fester mønsterarkene rundt etasjene.

Baksiden. Her har jeg festet en body med knappenåler. 


Rosa silkebånd rundt hver etasje. Jeg har pyntet med nydelige figurer i plywood fra Wycinanka. Blomstene er alle fra I Am Roses. Jeg bruker 3L Dodz i forskjellige størrelser for å feste blomster og pynt, gjerne i kombinasjon med flytende lim. 3L limprodukter distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.


Teksten er en chipboard fra Wycinanka.


Her er kortet jeg har laget til. Har brukt samme mønsterark og pynt som på bleiekaken.


Vil du ha enda litt mer inspirasjon til bleiekake så finner du HER du en bleiekake til gutt jeg laget i fjor, og HER finner du en i rosa med steg for steg beskrivelse.
Ha en kreativ dag!

Katrine

5 kommentarer:

  1. sukk....jeg blir alltid så imponert over disse bleiekakene....du og du så flott :)

    SvarSlett
  2. Knall fin bleiekake og ett nydelig kort :-)Me like :-)

    SvarSlett
  3. Flott bleiekake og et utrolig nydelig kort. Herlig.

    SvarSlett
  4. Never seen one of these before. How cute. Love it. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.