torsdag 11. februar 2016

Grublis for februar - trekanter

I denne månedens grublis vil vi se trekanter. 

Frist for å delta er 6. mars kl 20.00Reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på grublisen har vi Global Hobby og Kunst.



Sammen med de gir vi en heldig vinner flotte #stempler fra Staz og en dies fra Marianne design. 



Kristine
Denne grublisen falt veldig i smak her, og trekanter er jo veldig populært både som mønster på papir og som pynt. Til denne layouten har jeg brukt papirer fra Studio Light sine serier My Botanic garden, Flower Delight og basis. Utrolig lekre serier alle tre, og de føres av Global Hobby og Kunst. For å pynte layouten min har jeg brukt chipboard fra Wycinanka, Stempler fra Papirdesign, Washi tape og Staz dotter som Global Hobby og Kunst distribuerer.



Ann Kristin:
Trekanter er kult! Her har jeg brukt en trekant-stensil på bakgrunnen, med rosa Marabu Akryl mousse, samt gullsprayen dems og tipex. Det lekre treverk arket i rosa toner er fra 7 dots. Ellers har jeg pyntet med roser fra Papirdesign, blomster fra Kort og Godt, egenlagde fjær av papirleire og chipboard fra wycinanka. Spray og mousse forhandles av Global Hobby og Kunst.




Elin:
Mens noen finner trekanter enkle å jobbe med, er de litt vanskeligere for andre. Jeg er en av de andre ;) Jeg laget et kort etter DENNE tutorialen. Jeg har brukt mønsterark fra Marianne Design, stemplet er fra Kort&Godt og det er blomstene også. På bakgrunn har jeg brukt stencil og hvit akryl mousse fra Global Hobby og Kunst.

Katrine:
Jeg har laget en LO til denne utfordringen. Alle mønsterarkene er fra Papirdesign, både bakgrunnsarket og de utklipte trekantene. På bakgrunnen har jeg brukt en sjablong sammen med Marabu Mixed Media Acryl Mousse, samt at jeg har sprayet litt knæsjblått med Marabu Mixed Media Art Spray.

Tittelen er en wood veneer fra Freckled Fawn. Øvrig chipboardpynt er fra Wycinanka. Herlig tekststriper fra Papirdesign.

Produkter fra Marabu og Wycinanka distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.


Hege:
Trekanter er vel ikke akkurat det jeg bruker mest når jeg scrapper, men jeg må innrømme at det blir ganske kult. Til disse bildene fra klatrepyramiden passet trekantformen dessuten perfekt. Mønsterarkene jeg har brukt på LO-en er fra Papirdesign, og på bakgrunnen har jeg brukt stensil, akrylmousse og akrylspray fra Marabu.  Tittelbokstavene er klistremerker fra Papirdesign og thickers. Jeg har stemplet med tekster fra Papirdesign og Staz.   Marabu og Staz forhandles via Global Hobby og Kunst, og her finner du deres forhandlerliste.


Wenche:
Jeg har lommescrappet litt. Glemmer av hvor gøy det er, for nå var det lenge siden sist. 
Mønsterarkene jeg har brukt er fra Studiolight. Trekantene mine har jeg stanset ut med dies fra Marianne Design, LR0329 FLAGS 39990329.

Påskeegg stanset ut med Marianne Design COL1382 Påskeegg 39991382, og Påska stanset ut med Marianne Design col1397 charming alphabet 39991397. Chipboard ramme og harepuser er fra Wycinanka







2 kommentarer:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.