fredag 11. mars 2016

Grublis mars 2016 - 3 mønsterark

Vi vil tydelig se minst 3 ulike mønsterark på prosjektet ditt.

Frist for å delta er 6. april  kl 20.00Reglene for deltakelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global Hobby og Kunst og Papirdesign.

Sammen med de gir vi en heldig vinner denne flotte premien som består av dies fra Sizzix og stempler fra Papirdesign.




Jeg har laget et ganske enkelt bursdagskort hvor ark og tekst er pynt i seg selv. På dette kortet har jeg brukt rester og det ble til slutt 4 ulike mønsterark. Teksten på kortet er et stempel fra Papirdesign. Splashen er en die fra Sizzix, som forhandles av Global Hobby og Kunst.


Så enkelt kan det også gjøres. Her er det to mønsterark i bunn, motiv og et tredje mønsterark er brukt å stanse ut teksten med dies fra Papirdesign. Alle tre mønsterarkene og motivet er fra Studiolight. 




Elin:
Jeg har laget to babykort i samme stil. 3-4-5 ulike mønsterark er blitt stanset ut i div former og ballonger. Jeg har stanset ut Baby med en dies fra Marianne Design, og matrealet er mosegummi. Hvite dots fra Papirdesign, og blomster fra I Am Roses. Hjemmefarget hugsnugbånd på toppen av tags.



Ann Kristin:
Jinta mi er ivrig på å være med på kjøkkenet. Her er hun i full sving med å lage middag til oss, og det måtte selfølgelig dokumenteres! Jeg har brukt forskjellige mønsterark fra 7Dots, chipboard tekst og wood veener sirkler fra Wycinanka, klistremerke tekster fra Papirdesign og blomster fra Kort og Godt.


Hege:
Jeg har laget en LO med et kjempetøft gult mønsterark fra Kort og Godt som bakgrunn. Jeg har grunnet området hvor bildene skal være med hvit gesso for å rette fokus mot bildene.  Inspirert av fotballskjorta på bildene, har jeg valgt mønsterark fra Papirdesign med fotballmotiv.   Hjertechipboarden fra Wycinanka er en av mine favoritter for tiden.  Jeg liker også veldig godt chipboardalfabetet fra dem, som inneholder æ ø og å. Klistremerkebokstavene og dottene er fra Papirdesign.


Katrine:
Jeg har også laget en LO til denne utfordringen. Jeg har brukt tre forskjellige mønsterark fra Papirdesign sin kolleksjon Mann er mann, nemlig <<utebod>>, <<beste pappa>> og <<arbeidsmann>>. På bakgrunnen har jeg først dratt utover litt gesso, og deretter brukt stensil sammen acryl mousse og art spray av merket Marabu. Marabu distribueres av Global Hobby og Kunst.

 Chipboarden fra Wycinanka er farget med art spray fra Marabu i to farger, grey og gentian (en veldig fin blåfarge). Disse to i kombinasjon passet perfekt til arkene. Tekststripe er klistremerke fra Papirdesign. Dotter og metallkranser er fra Freckled Fawn.

Tittelen er Thickers fra American Crafts.



6 kommentarer:

  1. So mange lekre inspirasjonsbidrag :D

    SvarSlett
  2. Flott oppgave og flotte inspirasjonsbidrag :)
    Gleder meg !

    SvarSlett
  3. Beautiful inspiration and lovely price to win. Love to sent my friends in Norway cards I made with text in their own language :-)

    Petra

    SvarSlett
  4. Fun challenge. Lovely inspiration from the DT. Hugz

    SvarSlett
  5. Så mye fin inspirasjon dere har laget her. :-)

    SvarSlett
  6. Så mye fin fin inspirasjon :) God Påske

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.