tirsdag 5. april 2016

Utfordring for april - alt er lov

Denne måneden er alt lov, så her er det bare å gjøre seg klar og delta med dine papirkreativiteter. Alt er lov betyr nettopp at du kan levere akkurat hva du vil, så lenge det går i kategorien papirhobby.


Utfordringen vår har frist 30. april kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på april-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


Sammen med dem gir vi vinneren flotte produkter fra Studiolight; 6 motivark og 4 tosidige mønsterark i A4 og i 12"x12"




Linda:
Selv om våren er her, har jeg denne gangen scrappet et vinterbilde. Bakgrunnsarket kommer fra Kort og Godt, og de andre arkene er fra Papirdesign. Jeg har sprutet litt på bakgrunnen med Art Spray fra Marabou i fargen grå. De røde dottene er fra Staz. Staz og Art sprayen forhandles gjennom Global Hobby og Kunst. Tittelen og snøkrystallene er trefigurer fra Papirdesign, som er embosset med hvitt embossingpulver. Det lille glitterhjertet kommer også fra Staz.


Kristin:
Jeg synes det er gøy å lage LOer med skikkelig scraps som er hyggelig å ta vare på. Jeg har derfor denne gangen scrappet en enkel LO med bilder av vår sønn som elsker å male. Bakgrunnen har han selv laget ved å grise og kline rundt på et papir. Den lille elefanten er håndavtrykket hans.


 KRISTINE
Denne gangen har jeg laget en layout med mange av mine favoritt produkter for tiden! Bakgrunnen min har jeg laget med mixed media art spray fra Marabu som Global Hobby og Kunst fører. Denne sprayen har så nydelig blåfarge og heter Caribbean ♥ Så har jeg brukt stencil sammen med Acryl mousse, den er også fra Marabu. Clusteren min har jeg laget med restepapirer fra blant annet Papirdesign. Som pynt har jeg brukt dies fra Sizzix som jeg har stanset ut i bølgepapp. Awesome og de små grå pilene har jeg stanset ut i mosegummi, også fra GHK.


Elin: 
Jeg har koset meg med å lage et bryllupskort av det romantiske slaget. Med papirer fra restekassen og et nydelig Studiolight motiv, ble det delikat. Hjertechipboards fra Wycinanka og blomster fra I Am Roses til pynt. Kantene har jeg rufset og svertet lett, og tekstene har jeg printet selv.




2 kommentarer:

  1. Denne oppgaven bør være grei :)
    Så flotte inspirasjonsbidrag dere har laget! :)

    SvarSlett
  2. Flott inspirasjon og den elefanten er jo bare super søt ♥

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.