torsdag 5. mai 2016

Utfordring for mai - dine favorittfarger

Favorittfarger! Denne måneden vil vi se deg bruke dine favorittfarger. Om du bruker en eller flere er opp til deg.

Utfordringen vår har frist 31. mai kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på mai-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


Sammen med dem gir vi vinneren flotte enamel stickers fra Marianne Design i mange herlige farger:




Kristin:
Jeg er veldig glad i jordfarger og har derfor laget en LO i noen av mine favorittfarger. På LOen har jeg brukt chipboard fra Wycinanka, tag fra Sizzix-die og Marabu Mixed Media Acryl Mousse i fargen Misteltoe. Dette forhandles av Global Hobby og Kunst. Nederst på siden har jeg brukt bånd fra Kort og Godt.


Treverk ark er kanskje ikke en farge men det er absolutt en favortitt her i huset, og sammen med en av mine favoritt farger, lilla, blir det jo bare så lekkert ♥ Før følte jeg veldig på det at det ikke var så mange lilla mønsterark å få tak i, og gleden var derfor veldig stor når Papirdesign begynte å produsere masse lilla ark og blomster! Det blir jo så friskt og fint med lilla :) Stempeltrykket er også fra Papirdesign. Ellers har jeg pyntet kort med fjær, blomster fra Iam roses og duggdråper fra Staz som Global hobby og kunst fører :) 


Jentungen hjemme elsker rosa. Så da jeg skulle løse oppgaven "favorittfarge", måtte det jo bare bli en rosa Layout til henne. Jeg har brukt et lekkert plankeark fra 7Dots Studio, White plank fra serien Verano Azul. Jeg har i tillegg brukt lekre chipboard fra Scrapiniec. Scrapiniec har nå også et stort utvalg norske Chipboard, så de er absolutt verdt å sjekke ut!


Jeg er egentlig veldig glad i mange farger, men rosa og lilla står høyt på lista. Jeg har derfor laget er lilla konfirmasjonskort til denne utfordringen, men herlige papirer fra Studiolight og motiv fra Lulu DesignArt. Jeg har pyntet med blomster fra I Am Roses og chipboards fra Scrapiniec. Kakeservietten er fra Papirdesign, det samme er de små halvperlene på chipboardene.




1 kommentar:

  1. Flott oppgave! Også så flotte inspirasjonsbidrag....herlige ! :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.