fredag 5. august 2016

Utfordring for august - sommer og ferietid

Tema denne måneden er sommer og ferietid. Lag et prosjekt som oser av sommer. Om du vil, kan du la deg gjerne inspirere av inspirasjonsbildet under her.



Utfordringen vår har frist 31. august kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.

Med oss på august-utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.


Sammen med dem gir vi vinneren denne herlige, sommerlige pakken med 2 paperpads i str 6"6" fra Studiolight og en flott bil-dies fra Sizzix.




Kristin:
Jeg har scrappet et bilde fra i fjor sommer, en kul type med solbriller. Bakgrunnsarket er fra Studiolight. Jeg har også splættet med blekk fra Marabu. Alt dette forhandles av Global Hobby og Kunst. I tillegg har jeg brukt tekst-stickers, bokstaver og dots fra Papirdesign.

Elin:
Sommerferie i nordnorge: sene varme sommerkvelder, med middnattsol og lykkelige barn. Jeg har forsøkt å scrappet en LO i mixed media stil. Mønsterarkene er fra Studiolight. jeg har brukt Marabu Mixed Media Acryl Mousse i fargen hvit, sammen med to ulike stensiler. Deretter har jeg brukt Marabu Mixed Media Art Spray i fargen sky blue. Chipboards fra Scrapiniec er også farget med denne sprayen. Jeg har lekt med sort blekk og bakgrunnsstemepl fra Papirdesign, og lagt til mange små detaljer i form av osteklut, blonder ol.



Linda:
Jeg har lekt meg med acrylmousse og Art spray i grå farge, begge fra Marabou på bakgrunnsarket. De lekre arkene jeg har brukt som matter bak bildet kommer fra Studiolight, og er virkelig lekre i fargene. Jeg har brukt 3D puter fra Kort og Godt for å få litt dybde i LOen. Ellers har jeg pyntet med masse klistremerker, og chipboard fra Scrapiniec. Den lekre mintfargede liljen kommer fra I am Roses. I tillegg har jeg pyntet med tekstklistremerke med sommertema fra Papirdesign.
Produkter fra Marabou og Studio Light forhandles i Norge gjennom Global Hobby og Kunst


Kristine
Årets sommerbilder ble ikke veldig sommerlig.. Både i Danmark og her hjemme har sommeren regnet bort. Så jeg har heller fokusert på årets feriebilder, for på ferie har vi absolutt vært, og det var kjempe kjekt! :) Til å lage layouten min har jeg brukt flotte papirer fra Papirdesign. Jeg har blandet sammen ulike serier, blant annet Hell og Lykke, Muligheter og Lille Mirakel. På bakgrunnen min har jeg brukt acryl mousse fra Marabu i fargen Gray. Den er virkelig flott og herlig i bruk! Til pynt har jeg brukt chipboard fra Wycinanka, Mosgummi fra Global Hobby og Kunst, og Klistremerker fra Papirdesign.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.