torsdag 8. september 2016

Tre tøffe jentekort

Jeg har laget et enkel jentekort som egner seg til f.eks bursdag eller konfirmasjon. På kortet har jeg brukt note-ark fra Papirdesign. Motivet er funnet på Pinterest og er printet og klippet ut.






Et par jentekort fra meg også i dag. Et litt rocka jentekort, dette første, kan man vel si. Herlige mønsterark fra 7Dots Studio. Papirhjertet øverst til venstre og stickersene under teksten er også derfra. 


Doilyen bak motivet jeg har lånt via pinterest, er stanset ut med dies fra Creative Expressions (CED4205). Vingene jeg har laget bak jenta er negativer fra en annen doily-dies fra samme produsent (CED4315 ). 


Hvite glanz merker fra Staz, og chipboardteksten er fra Scrapiniec. Denne har jeg sprayet med diverse Art Spray fra Marabu, Jeg har brukt både svart, sølv, rosa og rød for å få den kombinasjonen jeg ønsket. 



Kort nummer 2 er et enkelt og stilrent kort, med mønsterark fra Studiolight og her er også et motiv lånt via Pinterest.


Borden øverst på kortet og doilyen er stanset ut med dies fra Sizzix® Thinlits™ Die Set 7PK – Hello Doily. Kaffefarget tags har jeg embosset med embossing folder fra Marianne Design, DF3413 Design Folder Extra - Hjerter. Chipboardteksten er fra Scrapiniec. Blonden er fra Papirdesign


Produkter fra Staz, Marabu, Studiolight,  Marianne Design og Sizzix distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


1 kommentar:

  1. Åhh...disse var virkelig tøffe, stilige og flotte! :)
    De motivene har jeg jo sett på pinterest...så kult å klippe de ut slik....knallfint! :D

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.