mandag 3. oktober 2016

Tøffing

En Layout i A4 str. Jeg scrapper i denne størrelsen av den enkle årsaken at jeg da kan bruke ringpermer og A4plastlommer til oppbevaring av Layoutsene. Slipper på denne måten unna innkjøp av dyre album ;-) Et lite gjerrigknark-tips.




I Big Shot Plus stansemaskinen fra Sizzix, kan man stanse ut i A4str, og det har jeg benyttet meg av på denne LOen, da jeg har stanset ut sirkler i bakgrunnsarket. Deretter har jeg lagt mønsterark i kontrastfarger bakenfor hullene, og på den måten laget en litt fiffig bakgrunn. Mønsterarkene jeg har brukt er alle fra Studiolight. Diesen jeg har stanset ut sirkler med er fra Marianne Design, CR1360 Stitched Passepartouts circles. Dette er et veldig anvendelig sirkelsett med sømmønster, da den preger søm både innenfor og utenfor den kuttede sirkelen.



Chipboardpynt og tekststriper fra Papirdesign.

'Tøffing' er en chipboard fra Scrapiniec, denne har jeg dabbet med akryl Mousse fra Marabu i fargen Vanilje.



Produkter fra Studiolight, Sizzix, Marianne Design og Marabu distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

3 kommentarer:

  1. Rigtig god ide at lave LOs i A4 format, scrapbooking albums er dyre, og det er sjovere at bruge pengene på papir/pynt/blæk osv

    SvarSlett
  2. Så flott denne var 😊 Og egentlig et veldig bra tips med A4 størrelse 👍

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.