torsdag 27. oktober 2016

To små esker til julegaver

Jeg har pyntet to små esker til julegaver.

Den første har jeg pyntet med mønsterark fra Studiolight sammen med et motiv fra KristieArt Design.
Teksten hohoho har jeg stanset ut i hvit mosegummi med dies fra Creative Expressions

Hampbåndet langs kanten på esken er fra Kort og Godt



I boksen har jeg lagt en engel og et hjerte med teksten God Jul .



Den neste bokser har også blitt staset opp med mønsterark fra Studiolight. Snømannen er en chipboard fra Wyzinanka. Under snømannen har jeg stanset ut en matte med dies fra Creative Expressions.



Gledelig jul er stanset ut i hvit kartong med dies fra Kort og Godt



Under selve gaven i begge eskene, har jeg lagt en bit med dekorjute. Det forhindrer at gaven ligger og skramler i esken.



Produkter fra Studiolight,  Creative Expressions, Marianne Design og mosegummi distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

1 kommentar:

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.