fredag 5. mai 2017

Utfordring for mai - Feiring

Vi ønsker å se papirprosjekter som passer til tema feiring. Det er mange begivenheter som kan feires, både store og små. Bryllup, ferie, dåp, bursdag, jul, konfirmasjon, nytt hus, ny jobb, 17. mai og andre begivenheter. Her er mulighetene mange :)

Utfordringen vår har frist 31. mai kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.


Med oss på utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.



Sammen med dem gir vi vinneren denne flotte premien som består av 3 dies fra Sizzix:


Reglene for deltakelse finner du her.

Ann Kristin:

Hei! Jeg har valgt å lage ett kort til en konfirmant! Her ble det mye glitter og glam! Jeg har stanset ut tekst og sløyfe i herlig rosa glitter kartong fra Best Creation. Det beste med denne er at den ikke drysser i det hele tatt!! Ellers har jeg brukt kartong fra Papicolor, mønsterark og dies-tekst fra Papirdesign. Sløyfe-dies fra Marianne Design.


Produkter fra Marianne Design , Papicolor og Best Creation distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Wenche:



En LO laget i 8"8" format med ark fra restebunken. Et gult som bakgrunn og et blått treverksark som kontrast.

Jeg ønsket å snappe opp litt av rødfargen fra bildene, men ikke overdrive. Og det synes jeg at jeg klarte.

Chipboardtekten "tøff og kul" er fra Wyzinanka, og jeg har satt denne sammen "bursdagsgutt" som kommer fra Scrapiniec.

Litt washitape under chipboard 8tallet.

Gule dotter er kjøpt på Ebay, og enamel stjernene med herlig glittereffekt er fra Marianne Design.



Produkter fra Marianne Design distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Hege:

Jeg har laget et bursdagskort i duse fargetoner denne gangen. Jeg synes det er så fint med kraft, beige og lyseblått sammen. Jeg har brukt naturfarget kraftkartong fra Papicolor og mønsterark fra Studiolight og Papirdesign. Treverksarket fra Studiolight er en av mine favoritter for øyeblikket og passer perfekt til det nydelige motivet fra Studiolight.  Jeg har stanset ut en ramme med en dies fra Papirdesign og pyntet med chipboard fra Wycinanka, blomster og halvperler fra Papirdesign. Gratulerer med dagen er stanset ut med en dies fra Papirdesign i grå mosegummi.


Skrivefeltet er stanset ut med en dies fra Marianne Design. Rammediesen og stempelet er fra Papirdesign.

Papicolor, Studiolight, Marianne Design og mosegummi forhandles via Global Hobby og Kunst.


Katrine:
Jeg har også laget et bursdagskort, en brettet pose-variant. Jeg har grunnet papirposen med gesso langs kantene og kledde med lekre mønsterark fra Studiolight. Før jeg limte på mønsterarkene festet jeg blonde og hamp som jeg har knyttet til en sløyfe for å holde kortet sammen. På bakgrunnsarket har jeg brukt Marabu akryl mousse sammen med en stensil, jeg har brukt H2O maling i bronsefarge for å fremheve detaljer. Bak motivet er det lag på lag med ovrene arkbiter og blonder.

Motivet jeg har brukt er fra Kristie Art Design. Teksten er et stempel fra Kort&Godt, perlene jeg har pyntet med kommer også derfra. Grenene er stanset ut med Sizzix die og har, som det meste av pyntet, fått H2O maling på seg.
Produkter fra Marabu, Studiolight og Sizzix distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.



2 kommentarer:

  1. Flott oppgave og herlige inspirasjonsbidrag! :)
    God helg! :)

    SvarSlett
  2. Hello there!
    I am your newest follower! Love to participate here with so many inspirational creations! I entered with my two entries here first time! Glad to be here!

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.