tirsdag 13. juni 2017

Kort med treverksark

Hei og hopp! Treverksark får vi visst aldri nok av, og de trenger jo ikke være i grått og brunt. De finnes etterhvert i mange nydelige fargetoner: 

Katrine: 

I dag vil jeg dele to kort i herlige turkise og brune toner med dere.
Begge kort har base av kartong fra Papicolor og lekre ark med treverksmønster fra Studiolight.


 Første kortet har et lekkert og drømmende motiv fra Studiolight. På bakgrunnen har jeg brukt Marabu akryl mousse i hvitt og grått oven en stensil. Hjerte-klem er stanset ut i hvit mosegummi med en die fra Kort&Godt. Den stemplede teksten er også fra Kort&Godt, plate M-311.


Pyntet med masse lekre blomster fra I Am Roses, dotter fra Staz og chipboard fra Scrapiniec.



Det andre kortet har et herlig sort/hvitt motiv jeg har funnet via Pinterest. Også her har jeg brukt akrylmousse på bakgrunnen sammen med en stensil, kun i hvitt på dette kortet. 


Tekst og chipboardpynt er fra Scrapiniec. Har ellers pyntet med blomster fra I Am Roses og halvperler fra Staz. 


Produkter fra Marabu, Studiolight, Papicolor og Staz distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Wenche: 

Jeg vil vise dere et kort med ark i rosa treverk, sammen med en beige variant med litt dust mønster, begge fra Studiolight. 


Et personlig kort med bilde av mottaker, for anledningen sladdet. 
Blondeborden nederst på kortet er stanset ut med dies fra Marianne Design, LR0395 Border set wave. Rammen rundt bildet er chipboard fra Scrapiniec, som jeg har dabbet med litt hvit snoweffekt. 
Teksten er stempel fra Papirdesign, stemplet på en tavlesticker og embosset med hvitt Detail embossing pulver fra Creative Expressions

Vi ønsker dere alle en strålende dag!

3 kommentarer:

  1. Herlige kort! :)
    Jeg digger disse treverksarkene....de er så flotte....har flere, men er visst litt treg med å bruke dem .....fordi jeg synes de er så fine :P

    SvarSlett
  2. Ville bare si i fra at jeg skulle egentlig være med i oppgaven til scrappelyst om å bli inspirert av en fra designer teamet, og da kom jeg over dette kortet og det har jeg blitt inspirert av, så da har jeg laget ett innlegg på bloggen min som du kan gå inn å se om du vil. Synd at jeg satt meg ned med oppgaven for sent på kvelden til å bli med.
    Veldig fine kort du har laget Katrine.

    Jeanette

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.