mandag 5. juni 2017

Utfordring for juni - la deg inspirere

Se deg rundt i bloggen vår og velg ut ett prosjekt som du lar deg inspirere av! Link til prosjektet i innlegget ditt. Hvordan du inspireres er opp til deg, men fortell oss hvordan du har blitt inspirert.

Utfordringen vår har frist 30. juni kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.


Med oss på utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.



Sammen med dem gir vi vinneren denne flotte pakken med dies fra Marianne Design:


Reglene for deltakelse finner du her.

Ann Kristin:

Jeg har latt meg inspirere av den nydelige esken til Wenche , også har Katrine inspirert meg med sin foldeteknikk!
Jeg har brukt en eske som det har vært mange babylips i. En helt genial eske med magnet lukke/åpne løsning. Her har jeg brukt mønsterark og stempeltrykk fra Papirdesign. De gule rosene er også fra Papirdesign. Chipboarden er fra Wycinanka.



Katrine:
Jeg har latt meg inspirere av Ann Kristin sine shaker kort.
Jeg har brukt mønsterark fra Papirdesign sine kolleksjoner "Dagen er din" og "Velkommen lille venn", kartongen er av merket Papicolor. Selve shaker-vinduet er stanset ut med ramme-dies fra Papirdesign, og opphevet ved hjelp av et lag med mosegummi. Vinduet er fylt med paljetter fra blant annet Din Fantasi, de har en rekke paljetter med matt finish som er utrolig lekre. Kortet er pyntet med lekre blomster, de fleste fra I Am Roses, og chipboard fra Scrapniec. Jeg har knytt en dobbel sløyfe i hug snug og stukket ned mellom blomstene, båndet er farget med Marabu Art Spray i fargen Bordeux.


Wenche:

Jeg har latt meg inspirere av Katrine sine chalkboardkortPapirdesign har både julestempler og andre stempler som egner seg veldig godt til denne effekten.

Jeg har laget et kort med en vennetekst i fokus, teksten er et stempel fra Papirdesign. Denne teksten er så flott og pyntet at kortet krever ikke særlig mer. Stemplet med embossingblekk på en tavlestickers, og embosset med hvitt Detail embossingpulver fra Creative Expressions.



Mønsterark er fra Studiolight og chipboardramme fra Scrapiniec.



Jeg har latt meg inspirere av disse utrolig lekre Mixed Media kortene til Katrine. Jeg har laget et kort hvor jeg har brukt Akryl Mousse og Art Spray fra Marabu, samt distress ink på bakgrunnen.  Jeg har revet kanten på det blomstrete mønsterarket, krøllet og brettet. Begge mønsterark er fra Studiolight, kartongen er fra Papicolor.  Jeg har pyntet med chipboard fra Wycinanka og Scrapiniec. Blomstene er fra I am Roses og Papirdesign. Stempelet er fra Papirdesign og embosset med hvitt embossingpulver.  Et par perler fra Papirdesign til slutt.


Mønsterark og Stempel fra Papirdesign på innsiden:




2 kommentarer:

  1. Ja, her skal det ikke være noe problem å finne noe og bli inspirert av :D

    SvarSlett
  2. What a great theme. You have so many lovely projects on your blog and I keep meaning to try a few. This will give me the extra push I need to make time and create. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.