tirsdag 5. september 2017

Utfordring for september - striper

September er her og vi er klare med en ny utfordring til dere. Utfordringen denne gangen er striper. Vi vil se prosjekter med striper på. Det kan f.eks være tekststriper, mønsterark med striper eller andre former for striper.


Utfordringen vår har frist den 30.september 2017, og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte washi-tapene. 10 meter på hver rull. 


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Jeg har laget et babykort hvor jeg har brukt nydelige mønsterark fra Papirdesign, blant annet et ark med nettopp STRIPER.  Jeg har også et par "striper" nederst på kortet.  Kortet er laget med kartong fra Papicolor. Jeg har bygget opp med mønsterark, osteklut og diecuts.  Hjertene er stanset ut i mosegummi, doilyen er stanset ut i perlemorkartong fra Papicolor.  Motivet er fra Papirdesign, stanset ut med en sirkeldies fra Marianne Design.  Jeg har pyntet med roser og et chipboardhjerte fra Papirdesign. Kortet holdes sammen med hugsnug-bånd.



Inni kortet har jeg brukt samme mønsterark som på forsiden. Dies og stempel jeg har brukt er fra Kort og Godt.  Papicolor, mosegummi og hugsnug forhandles via Global Hobby og Kunst.


Til denne utfordringen har jeg valgt å lommescrappe en side fra Isac Elliot konserten jentene og jeg var på i fjor. Jeg har brukt ett stripete mønsterark til PL-kortene. Jeg har brukt en del dies fra Papirdesign for å pynte med på denne: PD17238 Stjernedies, PD 17239 dies hjerte 2, PD16169 Mann. Ellers har jeg pyntet med chipboard fra Wycinanka, TH scribbles and splat dies, washitape, vellum, gull stickers, trekant klistremerker fra Panduro, trekant binders fra Ikea, washitape, gullhalvperler, gull hjerte. Det ene kortet er også tørrembosset med candy heart embossing folder fra Sizzix.



Katrine:
Jeg har laget en LO til denne utfordringen. Jeg har brukt et ark med diagonale striper som ramme rundt LOen, samt at jeg har laget noen litt mer abstrakte striper på bakgrunnen ved hjelp av gelatos, vann og en bred pensel. Bakgrunnen, som er hvit kartong fra Papicolor, grunnet jeg først med clear gesso. Papicolor distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Jeg pyntet med diverse papirutklipp, woodveneerstjerner, enamel accent og tekstklistremerke fra Papirdesign.

Mine striper er i form av treverket i mønsterarkene på dette konfirmasjonskortet. Mønsterarkene er fra Studiolight. Motiv lånt via Pinterest. Kortet er brettet av hvit Papicolor kartong. Motivet er stanset ut emd dies kjøpt via Ebay, mens teksten er stanset ut med die fra Papirdesign. Blondeborden på siden er stanset ut med die fra Marianne Design. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.