lørdag 11. november 2017

Grublis for november - vinteraktivitet

Det er tid for en ny grublis.

I grublisen denne måneden vil vi at du skal lage noe med fokus på vinteraktivitet. Vinteraktivitet kan jo være så mangt. Det kan være relatert til jul, juleverksted eller utendørs aktiviteter  som skøyter og ski. Så kort med vintermotiv, LO med vinterbilder, gavepose med julegodt - her finnes det mange muligheter bare man tenker litt kreativt rundt begrepet! Lykke til!

Grublisen vår har frist den 6.desember 2017 og reglene for deltagelse finner du her





Med oss på utfordringen har vi Scrapiniec.

Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte chipboardsene:


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Ann Kristin:
Jeg har valgt å scrappe en av de koseligste vinteraktiviten jeg vet om før jul; finne juletreet!
Bakgrunnen er ett grønt mønsterark fra Kort og Godt. Og alle blomstene jeg har brukt på denne er fra Kort og Godt! Bakgrunnen er laget med distress oxide. Chipboard fra Wycinanka. Desember er dies fra Kulricke.




Elin:
Jeg har latt meg inspirere av et meget fargerikt fotografi fra en av påsketurene i 2015, og dermed ble det en meget fargerik LO i mixed media stil :D Jeg har brukt fargesterke mønsterark fra Studiolight, og grunnet med blank gesso før jeg tok litt av med Marabou sine Mixed Media Art Sprayer! Her har jeg brukt følgende farger: sky blue, raspberry, lavender, cherry red og sitron gul. Jeg har også splattet med hvit gesso som jeg tynner litt ut ed fann for å få mer flytende. Chipboards i salig blanding fra Wycinanka og Scrapiniec. De gule dottene er fra Papirdesign.



Hege:

Utfordringen var vinteraktivitet, og da passet det veldig godt å lage en LO med bilder fra slalombakken.  Jeg har brukt hvit kartong fra Papicolor og mønsterark fra blant annet Studiolight.

Bakgrunnen er laget ved hjelp av gesso, Art Spray og Akryl Mousse fra Marabu og bakgrunnsstempel fra Papirdesign.  "Stjernesirkelen" er stanset ut i svart mosegummi med en dies fra Papirdesign. Tittelen er chipboard fra Scrapiniec. Button, halvperler og stempler er fra Papirdesign.

Papicolor, Studiolight og Marabu forhandles via Global Hobby og Kunst i Norge.


Katrine:
Jeg har laget to kort til inspirasjon. Begge kort har samme motiv, et par skøyter - og det er jo helt klart en vinteraktivitet. Produkter jeg har brukt: mønsterark fra Studiolight, glitterkartong fra Best Creations, små bjeller fra Marianne Design, halvperler og glitterdotter fra Staz, God Jul dies fra Papirdesign, hvit mosegummi (både med og uten glitter), Marabu Akryl mousse, barkestjerne, kakeservietter og charms.

Linda:

Jeg har laget en Layout med bilder fra fjorårets Julebukk. Jeg har brukt lekre ark fra Papirdesign og Studiolight. Jeg har sprayet med litt Marabu Art spray i gull for å hente opp gullfargen fra washitapen. Tittelbokstavene er stanset ut i bølgepapp med alfabetdies fra Sizzix. Jeg har i tillegg brukt tekststriper stemplet opp med Staz stempelplate #godjul.


Min tolkning av vinteraktivitet ble et motiv med skøyter. 

Jeg har dekorert en trekantet fyrstikkeske med mønsterark, motiv og diecuts fra Studiolight. 

Teksten er stanset ut med die fra Papirdesign



Og sammen med et pyntet kubbelys blir dette en veldig koselig julehilsen:


Kristin:
Vinteraktivitet for meg er innekos med noe varmt og godt i koppen, og bare nyte peiskos og avslapping. Da jeg så dette motivet fra Studiolight måtte jeg derfor bare lage et julekort med det, for dette er vinteraktivitet for meg. På kortet har jeg brukt mønsterark fra Papirdesign. Doilyen bak motivet er en die fra Papirdesign jeg har stanset ut i rød Folia bølgepapp. Teksten er også stanset ut av en die fra Papirdesign, det samme er grankvistene. Flere steder på kortet har jeg pyntet med gullfarget Cosmic Shimmer Sparkle Paste.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.