torsdag 9. november 2017

Toffifee med Studiolight-motiv

Toffifee-inspirasjon til dere fra oss i dag:

Wenche:



Disse to Toffifee-eskene har jeg pyntet med ark og motiver fra Studiolight.

Denne første esken er inspirert av "Tre nøtter til askepott". Nøttene er små utstansede motiver fra Studiolight. Doilien bak ugla er stanset ut med die fra Papirdesign. Teksten er også die herfra, og denne er stanset ut i bølgepapp i gull fra Folia. Emblemet er en metallpynt jeg har fått av ei venninne.





Denne neste esken har jeg stæsjet opp med glitrende diecuts. Alle diesene jeg har brukt er fra Papirdesign. Doilie og tekst er stanset ut i glitterkartong fra Kort og Godt, mens juletreet er stanset ut i hvit bølgepapp fra Folia. Chipboards fra Wycinanka og Scrapiniec.



Katrine:
Jeg har brukt motiv og mønsterark fra serien Woodland Winter fra Studiolight. Enkelt pyntet med en utstanset swirlramme bak motivet. Denne er stanset ut med en sizzix die i glitterkartong fra Kort&Godt. Teksten er stanset ut med en die fra Papirdesign. Enamel stjerner fra Marianne Design.


Produkter fra Studiolight, Folia og Sizzix distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.


Ann Kristin:
Jeg har også pyntet en toffifee eske med lekkert motiv og mønsterark fra StudioLight sin nye serie, Woodland Winter. Granbarkrans og god jul er dies fra Papirdesign. Granbarkransen har fått "snø", ved å bruke Marabu sin hvite akrylmousse. Ellers har jeg pyntet med lekre sukkestrødde pyntebær fra Kort og Godt.




1 kommentar:

  1. Åhh...disse var virkelig flotte! skikkelig skog og jul :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.