onsdag 11. april 2018

Grublis for april - utfordre deg selv

I denne grublisen vil vi at du skal utfordre deg selv. Du kan f.eks bruke et produkt du lenge har hatt liggende, men slitt med å bruke, du kan teste ut en helt ny stil, helt nye farger. Hvordan du velger å utfordre deg selv bestemmer du selv, men skriv noen ord om det sammen med bidraget ditt slik at vi vet hvordan du ha valgt å løse oppgaven.

Grublisen vår har frist den 6.mai 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Papirdesign.

Sammen med dem gir vi vinneren denne flotte premien med die og stempler.  


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).




Jeg har valgt å dekorere en boks jeg har hatt liggende i flere år. Jeg synes boksen var så fin og har lenge hatt lyst til å lage noe med den, men den har bare blitt liggende. Når oppgaven nå var å utfordre seg selv, var det på tide å utfordre seg selv til å lage noe med den.

Jeg har kledd den med mønsterark fra Papirdesign. Jeg har pyntet den med blomster fra Papirdesign og utstansede blader i glitterkartong. Sommerfuglene er stanset ut i glitter-mosegummi. For å utfordre meg litt ekstra har jeg også brukt en stor metallpynt/ramme som jeg har hat liggende i evigheter uten å klare å bruke.


Elin:
Jeg har latt meg inspirere av Katrine og flere i teamet, som ved flere prosjekt har vist frem en teknikk med å "folde" arkene sine ved hjelp av vann og bretting. Jeg hadde lyst å teste ut stilen, selv om jeg gikk litt forsiktig ut ;) Jeg har brukt mønsterark, dotter og rammedies fra Papirdesign, sirkeldies fra Marianne Design, blomster fra bl.a I Am Roses og stempeltrykk fra Kort og Godt.  Jeg likte i grunn teknikken veldig godt, selv om det føles litt skremmende å spraye vann på de fine arkene :D


Wenche: 
Jeg utfordret meg selv til å lage kort uten stempel eller motiv. Og resultatet ble å ta utgangspunkt i jubilantens tall. 


Kortet er laget med Papicolor kraft kartong. Mønsterarkene er fra Studiolight, og kan ikke få sagt hvor glad jeg er i disse arkene. de er VIRKELIG morsomme å jobbe med. 

Vimpler stanset ut med dies fra Papirdesign, teksten er også stanset ut med die derfra. 

Tallene og slipset er stanset ut med dies fra Marianne Design, COL1418 Elegant numbers  og CR1292 Gentleman's Tie. 


Katrine:
Jeg har utfordret meg selv til å scrappe en 17.mai layout. Bilder fra denne dagen blir liggende lenge før jeg gjør noe med dem, så nå var det greit å få et spark bak!
Jeg har brukt kraft kartong fra Papicolor som bakgrunnsark og klæsjet med litt gesso, stemplet litt og sydd litt med maskinsøm. Alle mønsterark og utklipte elementer er fra Papirdesign.
Tallene er stanset ut med dies fra Sizzix i blå kartong fra Papirdesign.

 Hipp hurra er stanset ut med dies fra Papirdesign. Enamel hjerter, dotter og geotags er alle fra Marianne Design. Jeg er streket rundt mønsterarkene med sort penn, og streket rundt bokstavene for å fremheve dem litt bakgrunnen. Produkter fra Papicolor, Sizzix og Marianne Design distribueres i Norge av Global Hobby og Kunst.

Ann Kristin:
Jeg har utfordret meg selv til å lage en LO, uten klæsj og klin på bakgrunnen! Samt holde det så enkelt som mulig! Jeg har brukt mønsterark fra StudioLight "Botanic". En herlig grønnfarge, som passet godt til bildet fra en topptur vi har hatt. Button "Livet er herlig" fra MagicMonday, de har så fine tekster!Ellers så har jeg brukt vimpeldies med sømkant fra Papirdesign, vokset grønn bomullstråd-samt blomster- fra Kort og Godt.

Hege:

Jeg har utfordret meg selv og laget et kort hvor motivet er fargelagt med Copics. For det meste står tusjene fint i hylla og samler støv, så nå var det virkelig på tide at de fikk lufte seg litt...

Kortet er laget med kartong fra Papicolor og mønsterark fra Studiolight.  Jeg har brukt lilla Sparkle Texture Paste fra Creative Expressions på mønsterarket for å få litt glittereffekt.  "Såpeboblene" bak motivet er en dies fra Sizzix, stanset ut i hvit mosegummi. Tittelen er fra Papirdesign, stanset ut i lilla mosegummi. Klistremerkebokstavene er også fra Papirdesign.  Jeg har pyntet med blomster og paljetter.

Copics, Papicolor, Studiolight, Creative Expressions, Sizzix, mosegummi og paljetter distribueres av Global Hobby og Kunst.










2 kommentarer:

  1. Flott oppgave og inspirasjonsbidrag! :)

    SvarSlett
  2. A fun theme and lovely inspiration from the DT. Hugz

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.