onsdag 5. juli 2017

Utfordring for juli - Gave

I den flotte lyse julimåneden gir vi dere et ord : Gave. 

La deg bli inspirert og lag det du måtte ønske, bare du fyller kravet for at prosjektet er et papirprosjekt. Ønsker du å lage en gave, ønsker du å scrappe en LO inspirert av ordet, eller finner du en helt annen løsning på oppgaven?

Utfordringen vår har frist 31. juli kl 20.00, og reglene for deltakelse finner du her.


Med oss på utfordringen har vi Global Hobby og Kunst.



Sammen med dem gir vi vinneren disse flotte diesene fra Marianne Design:


Reglene for deltakelse finner du her.

Ann Kristin:
Jeg har dekorert en gavepose til min søster og fylt den med litt forskjellig. Motivet er fargelagt med distress reinkere. Jeg har brukt mønsterark fra Kort og Godt. "Hjerteklem" diesen er også fra Kort og Godt og den er stanset ut i mosegummi.  Folde teknikk  på mønsterarket er inspirert av Katrine <3. Til å feste blomstene, har jeg brukt 3L Dodz 3D.
Mosegummi og Dodz forhandles av Global Hobby og Kunst.




Wenche:

Jeg har laget en liten dåpsgave med utgangspunkt i en tom konfekteske av metall.

Dekorert med mønsterark fra Papirdesign og Studiolight, og motiv fra Studiolight.



Lykkeliten er stanset ut i hvit mosegummi med nydelig dies fra Kort og Godt. Rammen bak motivet er stanset ut med dies fra Creative Expressions, CED4315 Frames and Tags Collection Maggie.



I boksen har jeg lagt et par små gaver:



Produkter fra Studiolight,  Creative Expressions og mosegummi distribueres i Norge via Global Hobby og Kunst.

Katrine:
 Jeg har resirkulert en toffifee eske, og laget dekorert den til en gaveeske.
Mønsterark og motiv er begge fra Studiolight, serien Home&Happiness, som distribueres av Global Hobby og Kunst. Chipboardramme og tekst fra Wycinanka. Pyntet med herlige blomster fra I Am Roses, lilla vokset bomullstråd fra Kort&Godt, halvperler og glitterstjerner.

Jeg har laget et hull og festet en hitch fastener fra Tim Holtz slik at innmaten blir som en skuff. Den er kledd med mønsterark på ytterkantene for å dekke over toffifee-teksten, og så har den fått et mønsterark i bunn - bare fordi det er så fint! Denne esken ble fylt med en ansiktsmaske, et par strømper og et gavekort.

Hege:

Jeg har ikke laget en gave, men et kort med konvolutt til pengegave. Når man gir pengegave, blir kortet en stor del av gaven, og da er det ekstra gøy å gjøre mest mulig ut av det.

Kortet er laget til en konfirmant med interesse for traktorer og gravemaskiner. Jeg har derfor valgt motiv og elementer i forhold til dette.  Jeg har brukt kartong fra Papicolor og mønsterark fra Papirdesign. Motivet er lånt fra Pinterest.  Jeg har stanset ut "hønsenetting" med en dies fra Marianne Design og pyntet med forskjellige metallelementer.  Stempelet er fra Papirdesign, stemplet med versamark vannmerkepute og embosset med hvitt embossingpulver.  Chipboardpilene er fra Scrapiniec.

Papicolor, Marianne Design og Versamark forhandles av Global Hobby og Kunst.


På innsiden av kortet har jeg stanset ut en liten konvolutt, som fungerer som pengelomme. Stempelteksten er fra Papirdesign





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.