mandag 5. mars 2018

Utfordring for mars - din favoritt

Mars er her og ny utfordring er klar.

Vi har denne gangen tema favoritt. Hva er favoritten din ved pulten akkurat nå? Har du et favorittprodukt; bruk det. Har du favorittprosjekt; lag det. Er du i en periode hvor du bare elsker å scrappe ProjectLife; gjør det. Vi ønsker å se DIN favoritt, og fortell oss hva det er og gjerne hvorfor.

Utfordringen vår har frist den 30..mars 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren en spennende premien bestående av 3 flotte Cosmic Shimmer-produkter.

Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).


Kristin:
Jeg har veldig dilla på Marabu Art Crayons for tiden og har laget en LO hvor jeg har brukt de på bakgrunnen. I tillegg har jeg brukt Marabu Chalky Chic-maling til å splætte rundt med. På bakgrunnen har jeg også brukt en stensil fra Pronty og påført Cosmic Shimmer Sparkle Paste

Linda:
Jeg er veldig glad i treverkark, så jeg har i dag laget et kort med treverkark som base. Treverk kan brukes til alt, både søtt og røft og alt midt i mellom :) Jeg har brukt et ark fra en StudioLight 6x6 Paper Pad. De kommer med blokker i mange forskjellige stiler og farger, her kan du alltid finne en favoritt. Jeg har brukt blonder, hug snur og kakeserviett, før jeg har pyntet med blomster fra bl.a I am roses.


Elin:
Jeg er litt hektet på Marabu Art Sprayer for tiden. De er så anvendelige til alle slags prosjekt i grunn, enten det er mixed media, fargesterke kort og layouts, eller som her: til å "kamuflere". Jeg har laget et restekort med masse blomster fra restekassen min. Blomstene var i utgangspunktet i mange ulike farger, men etter en runde med art sprayer i lilla, blå og sølv toner, ble de "nye".

Hvit papirpose som base, mønsterark (også rester) fra Studiolight, chipboard teksten har jeg embosset. Div blomster, blader og pyntebær fra I Am Roses, Kort og Godt, Magic Monday ++. Hvite fjær. Hvit vokset bommullstråd og fibertråder fra Kort og Godt.  Noen sommerfugler til slutt, for å øke interessen  i bildet.



Kristine 
Noen av det koseligste jeg lager er babykort, og ekstra kjekt er det når jeg kan scrappe med papirer fra min favoritt produsent Papirdesign. Som pynt på mine kort er favorittene blomster, stempel og chipboard. Blomstene jeg har brukt på dette kortet kommer fra I am roses, og chipboarden er fra vår tidligere sponsor Wycinanka.  Tekst stempelet er fra Papirdesign, og charms er fra Global Hobby og Kunst.




1 kommentar:

  1. Ja her skulle det ikke være vanskelig å få til et bidrag :)
    Herlige inspirasjonsbidrag dere har :)

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.