torsdag 5. april 2018

Utfordring for april - blomster


I utfordringen denne måneden vil vi se blomster. En blomst eller mange blomster er opp til deg, men blomsten(e) må være godt synlig.

Utfordringen vår har frist den 30.april 2018 kl 20.00  og reglene for deltagelse finner du her

Med oss på utfordringen har vi Global hobby og kunst


Sammen med dem gir vi vinneren en flott perm til oppbevaring av dies;
Sizzix Accessory – Die Storage Solution.





Se den i bruk her:


Delta ved å linke inn bidraget ditt via inlinks, send oss bidraget ditt på mail eller via melding på FB (detaljer i reglene).

Elin:
Blomster er et herlig åpent tema, og gir rom for mange kreasjoner. Jeg landet på blomster i både motiv og dekor denne gangen, da jeg laget et babykort til jente: Mønsterpapirer fra Papirdesign, nydelig metallic kartong i babyrosa, fra Papicolor. Blomstene er fra I Am Roses og Kort og Godt. De lilla hjertene er produsert av Staz.

Kristin:
Jeg har laget et kort hvor bakgrunnen er laget med Cosmic Shimmer Pixie Powder, og pyntet med blomster i matchende farger. Nettingen er chipboard fra Wycinanka. Blingen og de små oransj bærene er fra Kort og Godt

Linda:
Jeg har laget en Layout der jeg har brukt Akvarellmaling fra Van Gogh på bakgrunnen. Jeg har laget en lett cluster der jeg har pyntet med litt blomster fra bl.a I am Roses. Til sist har jeg hatt på en liten tekst, og en journalingsirkel der jeg har skrevet om dagen bildet er tatt.


Kristine
Jeg har laget et posekort med nydelige blomster fra blant annet Iam roses. Posen har jeg kledd med flotte ark fra Papirdesign, fra den nye serien Fremtidsdrømmer. Jeg har brukt ulike dies fra Papirdesign, Gratulerer, Ramme og Bærkvist. Doilyen er stanset ut med dies fra Sizzix som Global Kunst og Hobby fører.




11 kommentarer:

  1. Wow en flot præmie og sikke flotte kreationer I har lavet til inspiration. Jeg kan ikke få InLinkz linkup til at virke???

    SvarSlett
    Svar
    1. Inlinkz fungerer som det skal her. Kanskje du kan forsøke igjen? 😊

      Slett
    2. Når jeg prøver skriver den:
      "No parameters set"

      Slett
    3. Jeg har prøvet fra 2 forskellige computere og min IPhone😳 Intet virker.

      Slett
    4. Nå har jeg lagt til Inlinkz på nytt og det fungerer fint her hos meg. Håper dette har løst problemet du opplevde. Dersom det vedvarer for deg, kan du delta på utfordringen ved å sende inn ditt bidrag på e-post.

      Slett
    5. Tak for hjælpen. Nu virker det😊👍🏻

      Slett
  2. Fun theme and gorgeous inspiration from the team. Hugz

    SvarSlett
  3. Flott utfordring og herlige inspirasjonsbidrag :)

    SvarSlett
  4. Denne gleder jeg meg til, i skikkelig blomster modus :) Flott inspirasjon <3

    SvarSlett
  5. Wow! Fab challenge with great inspirations!

    SvarSlett
  6. Merci pour ce fabuleux défi et la grande inspiration de la DT
    Bises.
    MaryannG

    Thank you for this fabulous challenge and the great inspiration of the DT
    Hugs.
    MaryannG

    SvarSlett

Vi setter stor pris på alle kommentarer og tilbakemeldinger, så takk for at du skriver noen ord til oss.